Skip to main content

Recently Updated Pages

PostNL Label

PostNL

PostNL label     Een PostNL label bestellen Onze voorkeur m.b.t. het aanleveren van repairs ...

Updated 2 days ago by Admin

Ik woon in België

Veel gestelde vragen

Ik woon in België kan ik gebruik maken van jullie service Wanneer u in België woonachtig bent da...

Updated 1 week ago by Admin

Wat is een ruilmodule?

Veel gestelde vragen

Omruilmodule en/of Reparatie Het omruilsysteem wordt in diverse sectoren toegepast, waaronder de...

Updated 1 week ago by Admin

Kan ik een reparatie of omruilmodule langsbrengen

Veel gestelde vragen

Afspraak voor reparatie of omruilactie - de voorwaarden Als u langs wilt komen voor: Een omru...

Updated 1 week ago by Admin

Subwoofer testen

Subwoofer testen

Simpele test - subwoofer controleren op functie. Eenvoudige test: Controleer de werking van uw...

Updated 2 weeks ago by Admin

Harman Kardon BDS270-570 Reparatie

BDS Types

Informatie voedingsmodule type BDS270 / BDS570 / 40-BDSX70-PWC1G De voedingsmodules van de Harma...

Updated 3 weeks ago by Admin

Verzendopties

Technische informatie

Reparatie aanleveren met diverse keuzes tijdens uw bestelling *Let op: getoonde prijzen zijn t...

Updated 4 weeks ago by Admin

Uitbouwen voeding Harman Kardon BDS270 - BDS570

Technische informatie

Tip: Maak vooraf een foto van de bekabeling om montage achteraf eenvoudiger te maken. Veilighe...

Updated 4 weeks ago by Admin

Waarom een apart aanleveradres?

Veel gestelde vragen

Waarom een apart aanleveradres? Het gebruik van een apart aanleveradres heeft verschillende voor...

Updated 4 weeks ago by Admin

Begrenzer verwijderen

Veel gestelde vragen

Begrenzer / Limiter verwijderen Het verwijderen van de begrenzer betekent dat er geen regel-el...

Updated 1 month ago by Admin

Uitleg keuzemenu

Veel gestelde vragen

Uitleg van de opties tijdens het bestelproces  *Foto's en prijzen van producten zijn alleen illu...

Updated 1 month ago by Admin

Betalingen

Over ons

Veilig betalen Betaalmethoden Online & Mobile betalingen Audiocare.nl werkt met ee...

Updated 1 month ago by Admin

Wat is correct en veilig versturen

Veel gestelde vragen

Wat is Correct & Veilig versturen? Dagelijks worden duizenden pakketten verstuurd. In de meeste ...

Updated 1 month ago by Admin

Uitbouwen versterker

Technische informatie

Uitbouwen versterkergedeelte subwoofer Deze handleiding legt stap voor stap uit hoe u het metale...

Updated 1 month ago by Admin

Reparatie aanmelden

Aanmelden

Hoe meld ik een reparatie aan? Het aanmelden van een reparatie is eenvoudig, volg de onderstaa...

Updated 2 months ago by Admin

Luidsprekerterminals verwijderen

BDS Types

Belangrijk: Demontage luidsprekerterminals bij transport Voordat u de complete unit naar ons ver...

Updated 2 months ago by Admin

Openingstijden

Over ons

Openingstijden Audiocare Enschede Maandag: Gesloten Dinsdag t/m Vrijdag: 10:00 - 12:00 uur...

Updated 2 months ago by Admin

Kwalitatief een goede omdoos

Veel gestelde vragen

Kwalitatief goed verpakken van uw te versturen reparatie Neem uw verantwoordelijkheid bij het ve...

Updated 2 months ago by Admin

Algemene voorwaarden

Over ons

Algemene voorwaarden Artikel 1. Algemeen: 1. Deze voorwaarden zijn van toepassing op iedere a...

Updated 3 months ago by Admin

Waar staat het type van mijn BDS

Veel gestelde vragen

Waar vindt ik het type of modelaanduiding Blauwe pijl-aanduiding geeft aan waar het type (mode...

Updated 3 months ago by Admin